torsdag den 25. november 2010

Sne, sne og atter sne.

Så er vinteren vist i gang. Her har det i hvert fald stenet hele morgenen/formiddagen.
Karina og jeg mødtes på den Permanente kl. 9 for at bade, men saunaerne var lukkede. Så vi hoppede i det kolde vand mens sneen dalede og skyndte os at få tøj på, så vi kunne komme ind i klubhuset og få en kop varm kakao.
Efter dukkerten kunne vi sidde og kigge ud på sneen i stedet.

Cykelstien ind til byen med masser af sne.

Aaen i snevejr. Så så idylisk ud.

Var helt sneet til efter cykelturen hjem fra den Permanente.
Nu føler jeg mig som en rigtig vinterbader, når jeg har været i 4-5 grader koldt vand uden at gå i sauna bagefter.
Nu tror jeg, jeg vil smutte i bad, og blive varmet op, og så sætte mig og være lidt fornuftig med nogle rapporter.
God snedag til jer alle.

1 kommentar:

  1. Nej, nej, nej! Det er ikke Ok at være Ok med sneen! Sneen er dum. Sne hører december til! Man bliver jo helt i julestemning, og ikke mindst af din fine billeder. Men husk nu, at vi stadig skriver november i kalenderen! ;)

    SvarSlet