onsdag den 24. november 2010

Endnu en bagedag.

I morges var jeg ude og vinterbade med Karina og Sarah. Der var -4 grader i luften og ca. +6 i vandet. Det koldeste var egentlig hverken vandet eller luften, men sneen man skulle gå på for at komme i vandet.
Bagefter satte vi os ind i klubhuset og spiste hjemmebag og nød udsigten.

Morgenmad i klubhuset.

Al den sne, der lå på den Permanente - dejlig udsigt.

Klokken 10 skulle jeg have de tre sidste skemalagte timer i denne uge, og da jeg kom hjem, genoptog jeg mit bageri. I går fandt både Per Gunner og Henrik nogle blåbær i fryseren, så dem blev jeg da nødt til at bage muffins af. Så køkkenet blev endnu engang omdannet til bageri.

Bageriet.

Verdens bedste kagedej - smagte fuldstændig som dejen til sandkage ;-)



Pizzadej i mit nye dejfad.

Masser af blåbær muffins.

Og lækre små pizzaer.
Efter at have bagt muffins to gange, må jeg altså konkludere, at jeg tror vores ovn er skæv.
Bevis på den skæve ovn...

Da jeg havde bagt færdig spiste jeg lækker aftensmad med "Big Bang Theory" i baggrunden. Og ja, alt fysik de snakker om er rent faktisk korrekt...
Mini pizza, lasagnette og "Bag Bang".

I morgen skal Karina og jeg ud og bade igen - dejligt. Derudover skal jeg mødes med Xabi kl. 1, og hygge med Sarah når hun får fri kl 4. Kan kun blive en god dag...

3 kommentarer:

  1. For satan hvor ser det godt ud! Og lækkert med din blog. Virkelig hyggeligt at følge med i! Men hvor er det bare typisk, at når du endelig har lidt tid, så er jeg dybt begravet i projekt! Unfair!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hehe. Tak.
    Og ja, det er typisk; The story of our lives ;-)

    SvarSlet