fredag den 26. november 2010

Globen Flakket og Holdbar.

Som fortalt skulle jeg ud og shoppe og hygge med Sarah i går eftermiddag/aften. Og hvor fik vi en god aften.
Først shoppede vi lidt og jeg fik købt en gave. (Er det mon til fødselaren på mandag? ;-)) Og tjek lige julelandet:

Da butikkerne lukkede gik vi på Globen Flakket og spiste aftensmad og drak vin. Vi fik først noget tapanade med brød og så fik jeg en Ceasar salat. Mums. Sarah så også meget fornøjet ud med maden som i kan se.


Fornøjet Sarah.

Lækker salat. Troede egentlig aldrig jeg skulle gå på café og spise salat, men havde spist hjemmebagt pizza klokken 3, så appetitten var ikke helt så god som den kunne have været.
Efter at have spist gik vi op og så om der gik noget godt i biografen. Men da klokken var halv 8 var alle film startet. Så vi tog den beslutning at vi da kunne gå ned og se lidt på den nyåbnede bar under vores lejlighed - Holdbar.
Da vi kom var vi de eneste, der var der, og bartenderen (én af ejerne) havde fødselsdag og gav både chokolade og den første drink. 
Sarah med sin Newcastle.

Lidt senere kom der flere mennesker og Per Gunner og Henrik joinede. Det var simpelthen sådan en hyggelig aften og Holdbar kan uden tvivl anbefales (fik jeg nævnt at de er vildt billige? Flaskeøl til 10kr...)
Per Gunner skulle lige prøve Sarahs taske - og hat.
Som sagt en rigtig hyggelig eftermiddag/aften :_)

2 kommentarer:

  1. Hmm. Hvordan gør jeg så tidspunktet for udgivelsen er korrekt? ;-)

    SvarSlet
  2. Nej hvor lyder det bare som om det var hyggeligt! Jeg er vildt misundelig. Jeg ville altså ønske det var mig det havde tid til at jule og hygge, men det kommer nok først d 16. God weekend min egen.

    SvarSlet