søndag den 28. november 2010

En søster weekend - del 1.

Har besøg af Tina denne weekend og vi hygger jo som altid. Undskyldningen for at hun skulle komme var at hun skulle med til Nobel foredrag med Liv Hornekær på fysik og med i FFB. Debora joinede os også og det blev en rigtig hyggelig eftermiddag/aften.
Mine "to søstre" i Fysisk fredagsbar.

Christian og Lasse stod for underholdningen. Lasse måtte lade armen hænge...

Endelig mad - mums det var godt!

Længe ventet.
Lørdag skulle jeg på arbejde og lånte Tinas bil mens hun spiste brunch med Debs. Den ville dog ikke starte, så jeg måtte gå på jagt efter en "levende" bil, der kunne hjælpe mig i gang. Men nej, Birdy er ikke til stød - han har i hvert fald ingen startkabler. Det kom lidt som en overraskelse. Fik ham heldigvis i gang og så kørte jeg til Tilst i det vilde vejr.
Viborgvej - skulle forestille at være en stor ryddet vej.
Da jeg fik fri, skrev Tina, at hende og Debora sad og drak varm kakao på Langelandsgade, så jeg joinede dem og vi endte med at blive til langt ud på natten.
Debora havde forrådet i orden så vi fik både varm kakao med whisky, galiano shots, nachos, frikadeller med kartoffelmos og peanutbutter milkshakes - Perverst!
Det hyggelige vintervejr på Langelandsgade.

Galianoshots - tjek lagene!

Mums - Nachos.

Tina og Debora nørder på computeren ;-)

Flemmings frikadeller og Deboras specielle kartoffelmos.

Er nok den mest perverse smoothie jeg nogensinde har smagt. Elsker den!
Vi endte med at køre fra Debora efter Flemming kom hjem fra julefrokost ~kl. 3. Fik forresten også besøg af politiet - men det vil jeg lade Tina fortælle (Se Tinaontheblog).
I morges stod jeg op og gik til bageren (Emmery's), så der var lækker morgenmad, da Tina stod op. 


Bagefter gik vi i Bruun's og shoppede lidt og købte ind til Chicken Curry til i aften (Og Summerbird chokolade til dessert). Nu vil vi ligge os i sengen og læse Harry Potter, mens vi lytter til god musik. Bliver verdens mest hyggelige eftermiddag.

1 kommentar:

  1. Det var VIRKELIG hyggeligt! Tak for besøget og invitationen til FFB!
    Debs

    SvarSlet