tirsdag den 23. november 2010

Første indlæg.

Så blev bloggen endelig oprettet. Troede egentlig aldrig det ville ske, men nu kan alle I i Aalborg og omegn følge med i, hvad jeg går og laver.
I denne uge har jeg netop en masse tid ved hånden fordi mit ene fag er aflyst. Og hvor er det skønt at kunne bruge en masse tid på bare at bage og begynde forfra på Harry Potter.
I går bagte jeg blåbær og banan/chokolade muffins, og i dag har jeg bagt to slags scones. Mums. Udover det har jeg i dag været til møde med fredagsbaren og hvor det koldt at cykle på uni - det var jo næsten i snestorm. Jeg har også taget mig sammen til at sørge lidt for de små fisk - det trængte de vist til.
Planlægger  at bage små pizzaer enten i morgen.
Scones og muffins er bagt til morgenmaden i morgen på den permanente. Karina, Sarah og jeg skal ud og vinterbade og tror i morgen bliver så kold, at vi virkelig har brug for noget lækkert morgenmad bagefter.

Her kommer lige lidt billeder:
De lækre blåbær der kom i halvdelen af muffindejen.

Både blåbær og banan/chokolade muffins i ovnen.

Mums!

Og så var de lige til at spise. Helt blå indeni.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også have kage...
    Og TILLYKKE med bloggen - tror alle i Aalborg er glade :D

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for ar høre.
    Og kan gemme en muffin eller to til på fredag :-)

    SvarSlet