onsdag den 30. marts 2011

Jeg hygger mig.

I dag har jeg købt verdens smukkeste cykel. Kan slet ikke vente til, jeg skal hente den på fredag.
Er det ikke den skønneste cykel i nogensinde har set? Er helt forelsket!
Nå, må nok hellere prøve at rive mig væk fra min elskede et øjeblik for at fortælle, hvad jeg tulrer rundt og laver.

Som sagt blev den sidste eksamen overstået torsdag og fredag tog jeg i baren og mødtes med bl.a. Morten. Det var en rigtig hyggelig aften og vi spiste pizza.


Og jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig, da jeg gik hjem:

Lørdag tog jeg nord på, og som altid fik vi lækker (denne gang forholdsvis sund) brunch.


Jeg bagte pizza søndag

Og mandag
Og Tina bagte lækker (knap så sund) gulerodskage

Udover alt det vi spiste, hyggede vi og jeg nød at have fri. (Her ville jeg have indsat et billede af Tina og mig, men vi så simpelthen for spooky ud derpå ;-))
Mandag aften lavede mor kyllinge/spinat lasagne, og jeg tog over til Maja.

Tirsdag morgen bagte Maja boller, og vi tog ind på uni for at printe ting til hendes Porte Folie. (Hun skulle nemlig til samtale ved en virksomhed i Hjørring, hvor de søger en praktikant.)

Da jeg så kom hjem tirsdag, lå denne her og ventede på mig :-)

Og fra Maja havde jeg fået disse:
Mine flotte filtøreringe Maja har lavet til mig.
 I går eftermiddags/aftes gik jeg så i gang med at bage banan- og blåbærmuffins. Og mums hvor blev de gode.


1 kommentar:

  1. Ej hvor ser det hele lækkert ud min pige! Ser ud som om du har haft en enormt hyggelig uge :) Er en anelse misundelig her - måske mest på Roskildebillet og din nye cykel ;)

    SvarSlet