onsdag den 6. april 2011

Bum bum bum...

Min uge siden fredag i billeder:
Vidunderet, da jeg havde hentet ham hos cykelhandleren fredag :-)

I fredagsbaren lavede og spiste vi frugtsalat med råcreme(Alla Gunvor).

Morten og Karina hjælper med at skære og spise en masse frugt... Karina hjælper, Morten spiser ;-)

Jeg skærer og skærer og skærer...

Laver mærkeligt ansigt...

Og skærer videre.

Morten syntes min nye cykellås skulle bruges til hovedudsmykning...

Jeg syntes den skulle bruges til at sikre denne skønhed blandt en masse udyr :-)

Morten, Karina og Jannie hygger.

Morten piller næse... Hehe.
 Lørdag aften var jeg til indflytterfest hos Karina med en masse andre. Men jeg tog desværre ingen billeder. Søndag var jeg tilgengæld virkelig aktiv. Både med billedtagning, men også andet:
Fik vasket vindue på mit værelse og på badeværelset - se hvor flot det blev :-) Man kan jo se ud nu.

Fik sået blomster i min altankasse og to urtepotteskjulere.

Som nu står klar til en masse sol.

Jeg bagte boller...

Masser af dem. Helt nøjagtig tre slags og formentlig en 70 stykker.


Lørdag havde jeg lavet lækker mad til Christian og mig - og jeg spiste rester søndag. Hjemmelavede røsti og en hel kylling (nu kun en del kylling).
 Søndag fik jeg rent faktisk også vasket tøj... Deriblandt min dyne og pude. Jep, jeg sagde jo jeg var aktiv.
Mandag var der super godt vejr, og jeg satte mig udenfor og læste lidt.

4 kommentarer:

  1. Hvor har du bare haft en aktiv weekend! Lyder super lækkert. Du må altså lige lave frugtsalat til mig også snart.
    Forresten, kan du ikke lige finde ud af om din cykel vil være kærester med min? Det er nemlig en pige.. :)

    SvarSlet
  2. Det tror jeg sagtens vi kan finde ud af. Så kan de to roll roycer få en lille ;-)

    SvarSlet
  3. Måske skulle vi starte en cykel-kennel?

    SvarSlet
  4. Orh ja.. Det lyder som en plan. Tror også godt vi kunne tjene en hel del på afkom af de to skønheder ;-)

    SvarSlet