søndag den 17. april 2011

To weekender og en mellemliggende uge.

Sidste weekend have jeg Tina på besøg og vi hyggede...

Med nachos.

Udenfor.

og chicken curry til aften.


Søndag stod den på brunch med Debora, modemekka og flødeboller og chokolade i klosterhaven.
Tina og Debs på Smagløs.


Mumsede flødeboller.   


Onsdag fejrede jeg mit andet 12-tal på Fysik med okse medaljoner, flødekartofler og revede gulerødder. Mums.


Fredag tog jeg i baren med Morten.



Og lørdag cyklede jeg ud til Christian for at fejre, at vi har været sammen et år. På vejen så jeg dette flotte kirsebærtræ, der var ved at springe ud. Nu er det virkelig forår.

Lørdag aften bagte Christian og jeg pizza og så Sweeney Todd, jeg havde købt til ham som opvarmning til musicalen på mandag :-)



I dag har jeg forsøgt at læse lidt Faststof Fysik, men har mest dyrket overspringshandlinger som en løbetur gennem botanisk have (fantastisk vejr derinde), set en masse Gilmore Girls og lavet blog indlæg :-)

1 kommentar:

  1. Hej Sara!
    Tillykke med cykel og eksamen:-) Det ser ud til at I hygger jer derhjemme, savner det lidt... Lige nu holder vi fysik-aanden hoejt i Sydamerika ved at rejse rundt med Jacob, men det bliver nu alligevel godt at komme hjem igen til en rigtig fredagsbar!
    Haaber at alle fiskene har det godt:-)
    Knus fra Io.

    SvarSlet