mandag den 7. marts 2011

En skøn uge.

Synes ugerne går så hurtigt for tiden. Der er godt nok ikke længe til jeg skal til eksamen :( Men eksamen betyder heldigvis denne gang også et par fridage, da jeg har min sidste eksamen torsdag d. 24 marts og det nye kvarter først starter fredag d. 1. april :)
Nå, men den sidste uge, der er løbet væk mellem mine hænder, blev bl.a. brugt på:

  • Mandag og torsdag aften blev brugt på arbejde i Tilst.
  • Tirsdag aften fejrede Morten og jeg så småt hans fødselsdag (torsdag) på café Gemmestedet. Vi drak kaffe og smoothie og snakkede en masse om mellemamerika ;)
  • Onsdag spiste jeg brunch med Mette, jeg i sin tid havde biokemi med, på café Englen. Vi mødtes halv 12 og snakkede, spiste, snakkede, drak en masse latte/cappucino og snakkede lidt mere til kl 3 :) Er altid så hyggeligt at ses med Mette.


  • Onsdag aften havde jeg inviteret Christian i biografen for at se denne her:


Den var virkelig god og ret skræmmende. Specielt da hele pointen gik op for os da vi kom hjem ;)
  •  Fredag tog jeg til aalborg for at hygge med Tina og Rasmus fra fredag til lørdag (se billeder på tina.oevad.com). Lørdag aften lavede Tina og jeg hjemmelavet sushi og tog i kongress & kulturcenteret og så operaen Madame Butterfly. Det var en helt fantastisk opsætning og havde det ikke været for de alt for små overtekster (Så jeg ikke helt kunne følge med i historien) havde det været en suplim oplevelse. Musikken, kulisserne og stemmerne var helt fantastiske, og det var trods alt en god første opera. (Næste gang skal overteksterne dog være læselige for andre end folk med falkeblik eller bedre billetter end mig.)
  • I går gik turen så tilbage til Aarhus efter en søndag med gåtur ved Fjorden, chokoladescones og -brownies, besøg af hele familien og diskussion om Tinas kommende hund.

Håber I alle har haft en lige så god uge som mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar