torsdag den 17. marts 2011

Eksamensperiode igen igen.

Så er der endnu engang eksamensperiode og jeg har to eksamener i næste uge. Har dog haft tid til at hygge mig lidt det sidste stykke tid...

 En dag bestemte jeg mig f.eks. for, at jeg ville købe mig en kokkekniv(!!), for sådan én er vel god at have. Det blev til dette vidunder:

 Er den ikke bare flot? Og så er den selvfølgelig mega god at skære med (og kostede kun 200kr, så synes det var et fint sted at starte). Kan slet ikke stoppe med at skære i ting... Hehe. Det lyder vist helt forkert.
Forleden dag så jeg en reklame om at m&m's crispy kommer til DK igen.. JUHU!! Jeg var sammen med Christian, da jeg så det, så forleden da han kom på besøg, havde han været forbi 7eleven, for at købe en , kunne nyde til et afsnit South Park (Han havde ikke smagt dem før( WHAT??).)
Så hyggeligt så det ud:

I dag kom jeg sent hjem fra uni, men var alligevel total husmoderlig og lavede lækre frikadeller (efter min egen mening). De blev faktisk utrolig flotte i forhold til sidste gang jeg prøvede: (mums!)

Nå, der er formentlig sket en hel masse andet, siden sidst jeg opdaterede herinde, men kan pt. ikke huske det og orker ikke at tænke mere i dag.
Så hyg jeg derude - nu er der jo kun 45min til Paradise (!). Hehe. Yndlings "Jeg-lægger-lige-min-hjerne-på-hylden-i-50min" program.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar