lørdag den 23. juni 2012

Lørdag

I går sluttede jeg dagen af med følgende menu (ja, jeg forstår at forkæle mig selv ;-))




I morges tændte jeg for radion kl 9 og hørte Mads og Monopolet mens jeg bagte morgenmadsboller:


I eftermiddags snakkede jeg både med mor (og far) og Tina - det var rigtig hyggeligt at få en ordentlig snak.

Til aften lavede jeg Debs lasagne, men Christians kniv jeg gav ham i julegave er vist ikke børnesikret. Jeg havde i hvert fald nær taget fingeren da jeg skar løg.


Min skadede finger (i hyggeligt plaster) og synderen i baggrunden.

Hygge med en god bog, lækker mad og et lille glas vin.

 Senere vil jeg nok se en film : "My week with Marilyn". Glæder mig til at se den, for har villet se den siden januar inden jeg tog afsted. Men som i kan høre står aftenen desværre ikke på sankt Hans af nogen art - udover hyggen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar