fredag den 22. juni 2012

Alene hjemme

Huefesten i går var rigtig hyggeligt. Selvom jeg allerede gik hjem halv elleve nåede jeg at snakke og spise en del og havde jo ikke set Gunvor i næsten 6 måneder, så det var et dejligt gensyn.

Nu er der endelig weekend og jeg skal for første gang MEGET længe være alene hjemme. Det betyder jeg skal være helt alene hele weekenden! Søndag morgen skal jeg dog til fødselsdagsbrunch hos Sanne, men det er også det eneste sociale samvær jeg får. Så har fyldt depoterne op ved at rå-snakke med Louise på arbejdet i dag, shoppet sammen med Fie i eftermiddags og gået forbi uni og set hvad Morten havde gang i derefter.
Har været en rigtig hyggelig dag og regner med i morgen bliver ligeså hyggelig og endnu mere stenet. Måske kommer jeg endda til at kede mig ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar