tirsdag den 12. juni 2012

Hjem, kære hjem.

Mandag kl 6 (morgen) landede vi i Kastrup efter en nat uden søvn, da vi havde mellemlandet på Island hvor mørke ikke eksisterer for tiden.
Vi nåede toget 6.39, men kunne desværre ikke få en pladsbillet. Dette betød at vi måtte stå op i toget hele vejen til Aarhus og vi var meget trætte da vi kom frem. På stationene stod ham her og ventede på mig og vi tog hjem (til ham) og vi hyggede hele dagen (jeg sov en halv times tid):


I dag er jeg taget på landet for at være sammen med familien og de er her alle. Vi har spit lækker mad (rugbrø, leverpostej med bacon og champignon, torskerogn med remoulade og ristede løg samt karrysild - alle de ting jeg har savnet. Til aften lavede jeg hjemmelavet lasagne), drukket honning Jack D, jeg har vist ting frem, vi har snakket og læst sladder og virkelig bare hygget.




1 kommentar:

  1. Jubii - alt det der er rigtig dansk. Leverpostej og familiehygge!

    SvarSlet