søndag den 18. september 2011

Hygge

Fredag aften (faktisk mens jeg stod i bar) fik jeg besøg af Maja, der blev her til i dag. I går shoppede vi, spiste frokost nede i byen, hyggede med serier og spiste sushi med Sarah. Aftenen udviklede sig med rødvin og Io kom til. En super hyggelig aften hvor det nye terningespil "mange lopper" kom til verden ;-)


Derudover var jeg ved at futte køkkenet af, da jeg ville lave popcorn men glemte dem i mikroen. Ups. Der lugter vist stadig i hele lejligheden.

En lille ekstra sjov ting: Christians computerskærm ville ikke virke i dag, så han fandt det bedste alternetiv...
Hans 40 tommer tv.

Hav en god søndag alle sammen :-)

1 kommentar:

  1. Hehe. Genial løsning på skærm-problemet! Episk billede :) Ja, det var en dejlig weekend, men hold nu op jeg havde det skidt søndag!

    SvarSlet