søndag den 11. september 2011

Der er stadig liv!

Jeg har desværre lidt travlt for tiden, så får slet ikke blogget. Jeg har arbejdet hele sommeren (og gør det stadig) for at tjene penge til min og Sarahs tur til januar. Vi har bestilt den første flybillet, hvor vi flyver fra København til Havana søndag d. 8. januar. Glæder mig - selvom det bliver hårdt at være væk hjemmefra i over 5 måneder.

Nu vil jeg lige lave en lille opsummering af, hvad jeg har brugt sommeren på (udover arbejde).
Northside festival med Fie (sol og regn på én gang nærmest):






Tina blev civilingeniør:



Roskilde festival med Fie og Line:


Derudover har der været en masse hygge med Christian. Jeg har været hjemme ved mor og far og se det halvfærdige badeværelse (glæder mig til snart at tage hjem og se det færdige resultat), haft besøg af Tina, været til bryllup og haft Maja på besøg. Har formentlig billeder fra det meste, men ved ikke lige hvor :-)
Derudover har Christian haft fødselsdag hvor jeg gav ham verdens flotteste ur. Og han holdt vild fest sidste lørdag - med alt hvad der dertil hører.

1 kommentar:

  1. Jubii :) Bare trist at læse om en sommer som er bag os nu.. Men så kan vi da glæde os til reunion i weekenden. Det bliver også helt vildt hyggeligt at se Sarah igen :)

    SvarSlet