onsdag den 16. februar 2011

Update/overspringshandling.

Sidder pt. og prøver at læse halvlederfysik, men pludselig er alt andet meget mere spændende. Jeg vil derfor bruge en del af min oversprings-kvote i dag på at give en lille update af hvad der er sket for nyligt. En anden del af "kvoten" blev godt nok også lige brugt på at bage kage - og jeg MÅ jo også snart gøre rent ;)

Jeg havde familien på besøg i weekenden og noget af tiden blev brugt på at se hvordan mine og Tinas børn med alverdens kendte mænd (og kvinder) ville komme til at se ud. En krydsning mellem mig og Christian var vist den sødeste baby jeg kunne frembringe. Tjek lige:

Mig og Christians søde baby - med meget store flyveører. Han er da kær :D

Lige inden jeg flyttede havde jeg disse to på besøg en hel weekend:


Og dette var bl.a. hvad vi lavede:

Så flyttede jeg hertil (Nygade)


Med akvarie og satte selv billedet op over.


Weekenden efter havde jeg ham her på besøg:

Hipsteren ser på et fint træ i Botanisk Have.

Og ænderne var hel vilde med ham.

Vi syntes også lige vi måtte tage nogle billeder i stil med hans studenterbilleder, da vi så denne hvide bro :)




Hehe. Et lidt misvisende skilt.


Den anden fysiker (Christian/H) kom hjem fra skiferie i Frankrig og havde havde en gave med hjem til mig:
Og han havde tænk over farven og alt muligt.

Så skulle Gunvor og jeg smage på øl. 14 slags i alt... Vi tog 4 og gemte resten til når alle 5 fra fredagsbaren har tid.


I sidste uge gik Sarah og jeg på cowboybukse-jagt. Og dette rædsel var et af de par jeg prøvede inden vi stødte på Levi's :D

Så på trods af, at jeg egentlig følte, jeg ikke rigtig havde noget at skrive herinde, er der egentlig sket en del. Og så har jeg indtil videre arbejde 40 timer i denne måned... Mine øjne ser pt. sådan her ud: $...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar