mandag den 28. februar 2011

En dejlig weekend.

Så er endnu en uge skudt i gang, selvom vi sikkert alle ville ønske at weekenden kunne fortsætte i det uendelige :)

Min weekend startede med at jeg holdt (Jule)frokost for det gamle Fys2. Vi blev 10 og det var super hyggeligt at se folk. Vi ses så sjældent for tiden, fordi alle har forskellige fag, nogle arbejder og andre er hoppet på en ny studieretning. 
Jeg sidder faktisk pt og spiser rester i form af rugbrød med karrysild og æg. Mums.

Nå, men lørdag stod på arbejde og hyggeaften hos H. Han lavede super lækker mad og serverede vin til :) Så spiste vi lidt godter, mens vi så "The invension of lying" - meget sjov film.
Søndag stod den på afskedsbrunch hos Io. Sarah tager jo til Heidelberg i aften/nat, og Io og Poul tager til Sydamerika på søndag. Bliver helt trist sådan at blive efterladt... Så må mig og Karina bare lave en masse sjovt. 
Nå, men vi fik en i hvert fald en masse lækkert at spise, og søndag eftermiddag kom Io med hende akvarie, jeg skal passe indtil juni. 

Min cykel er forresten død, men har fået lov til at låne Karinas ekstra cykel, indtil jeg køber en ny. Nu er spørgsmålet så bare, hvilken cykel jeg skal have???

Og så var jeg forresten ved at skræmme livet af mig selv i går, da jeg tjekkede min netbank. Vidste godt at min økonomi ikke ville se for godt ud, da jeg ikke har fået SU eller lån i februar... Men da jeg tjekkede i går, så jeg det, som om jeg havde 800kr at løbe på, og det fik næsten sveden til at trille. Blev enig med mig selv om at det nok passede på den manglende su og, at jeg åbenbart havde brugt RIGTIG mange penge i februar. I dag gik der så 2 måneder SU og lån ind, og jeg fandt ud af, at da jeg i går troede, jeg havde 800kr til kassekreditgrænsen, havde jeg egentlig haft 10.800.. Hmm. Så meget for mit flair for tal. Men en utrolig positiv overraskelse, når man ved at man skylder staten 8000kr som egentlig tilhører én selv...
Hmm. Jeg bliver vist aldrig gode venner med Su styrelsen igen, men min netbank er begyndt så småt at smile til mig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar