mandag den 17. januar 2011

De første 17 dage af januar.

Ja, hvad har jeg lavet? Den 7. var jeg til eksamen og hvor var det dejligt at få den overstået. Om aftenen stod jeg i bar og dagen efter skulle jeg på arbejde. Lørdag aften stod den på lækker mad og biograftur med Christian - Vi så Narnia i 3D. Den var nu meget god :)

Mandag tog jeg så til Aalborg for at mødes med Maja og shoppe. Og brugte mandag til onsdag i Svenstrup i Maja og Rasmus' nye lejlighed. Tog igen til Aarhus onsdag og på arbejde torsdag og fredag spiste jeg hos Morten og vi gik i bio og så Tron. En lidt for lang, men flot film.
Lørdag stod den igen på arbejde og om aftenen stod jeg på toget for at komme på landet. Og der sidder jeg så nu. I sofaen foran brændeovnen og spiser is og ser tv med mor og far. Hvor er det hyggeligt!
I morgen går turen igen til Aarhus for at nå mødet med FFb kl 11.
(Billeder følger - forhåbenlig.)

1 kommentar:

  1. Det var SÅ dejligt med besøg! Og nu (kl 23.33) sidder jeg og lægger sidste hånd på opgaven. Nu har jeg bare en mundtlig eksamen tilbage, så står den på en uges velfortjent ferie. Jeg håber på at se nogle billeder snart :)

    SvarSlet