tirsdag den 18. januar 2011

Billeder

Nu lovede jeg jo billeder... Så det skal i få.



Den skønne udsigt fra 7. sal.




Den mest geniale hue Christian vandt i et pakkespil ;)

Vi hygger med at se Matador (Julen).

Min største og bedste gave! Og nej, det er ikke midnatsmessen jeg hentyder til...

Rasmus pakker spændt sine gaver op.

Lagkage til fødselsdag"barnet".

Tømmermændsmad 1. januar - dog uden tømmermænd.

Eksamen overstået - Karina, Sarah og jeg nyder en velfortjent øl.

Forvildet flagermus i trappeskakten op til lageret på 8.

3D bio - Narnia.

Verdens lækreste støvler...

Og nederdel.

Maja havde købt ost fra et gårdmejeri...

Og mums hvor var det godt.


Tur gennem botanisk have - sikke en masse ænder.

I går spiste vi buritoes med salat...

Ved brændeovnen.

Senere i dag tager jeg på arbejde og i morgen skal jeg mødes med en medstuderende og skrive en rapport færdig. Onsdag aften skal bruges i Randers, hvor Christians søster Helle er blevet færdig som sygeplejerske.

Så hyg jer så længe.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle hyggelige billeder! Jeg er især vild med dem med hele familien i sengen - men jeg har jo allerede meldt min ankomst til næste jul. Der melder jeg mig nok lige ind i jeres familie for en uge.. :)

    SvarSlet
  2. Det kunne i hvert fald være hyggeligt. Så kan vi spille en masse kort og andre spil.. Skønt. Og tæske Rasmus i Scrabble ;)

    SvarSlet