fredag den 2. november 2012

Tekniske problemer.

Har haft tekniske problemer på bloggen. Har ikke kunnet finde ud af at oprette indlæg lige siden jeg ændrede lay-outet. Og det parakdoksale var at jeg heller ikke kunne finde ud af at ændre lay-outet tilbage igen - før i dag altså. Det var virkelig frustrerende, men nu vil jeg prøve at kompensere lidt :-)

Siden sidste har jeg bl.a.:


Været til overdragelse af fredagsbaren med dertilhørende pænt tøj og lækker mad.


Været på Ifas årlige skovtur med en masse fysikere (her Gunvor)

Og mine årgangsfæller:

 
Været ude og vinterbade en del - og ja, det begynder at ligne vinterbadning:

Jeg har fået kontorplads på fysik:


Jeg har bagt en masse brød bl.a. grydebrød:

Og brød med soltørrede tomater og løg:


Her kommer der lige to billeder fra i dag. Den permanente ved solopgang:

Og Jacobs lækre hjemmebagte tærte på kontoret:

Og i går kom ham her over og lavede mad til mig (Han ser godt nok lidt skeptisk/træt ud):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar