torsdag den 26. april 2012

Bare lidt hyggeligt.

Ved egentlig ikke hvad jeg vil sige med dette indlæg andet end at jeg er i live. Så: "Jeg er i live". Så kunne jeg i realiteten stoppe der, men hvad er der sjovt i det.

Synes lige jeg vil lave et indlæg om nogle hyggelige/sjove ting fra den sidste uge eller 2 (som der ikke er kommet noget om på den anden blog endnu).

Mit shoppeudbytte i Sacramento:

Mig som gulerodsvampyr i San Fransisco

Crazy basketballkamp i Sacramento:

Fantastisk takkekort (Sacramento):

Mig med 13(!) donuts i en lyserød kasse :-) (Portland):

Saras crazy udtryk i dag da vi fandt en knogle (Yellowstone):

3 kommentarer:

  1. Fuck noget lækkert tøj! Altså hvordan skal I nogensinde så alt det med hjem?! Men hvor er jeg misundelig på al den shopping. Bare vent. Når vi to tager til USA sammen (og det gør vi!) så skal jeg gøre et ihærdigt forsøg på at indhente dig.

    SvarSlet
  2. Kan du stadig passe tøjet efter du har spist de 11 donuts!?

    SvarSlet
  3. Hehe. Ja M, for spiste heldigvis ikke dem allesammen selv. Ellers havde det nok egentlig været et problem :-)

    SvarSlet