tirsdag den 7. december 2010

System of a down 2011

Så ankom billetterne og det er officielt: 
Jeg skal til koncert med System of a down i Milano sammen med Christian i juni!
Er jo fuldstændig genialt.

Nu jeg er i gang kan jeg lige så godt fortælle, at det var en rigtig god julefrokost i lørdags og søndag aften lavede Henrik, Per Gunnar og jeg mad sammen.

Hehe. De ser lidt betuttede ud mens de spiser..
Men altså en rigtig god weekend efterfulgt at verdens bedste brev i går... Milano here i come.

2 kommentarer:

  1. We like! Det bliver legendarisk! Men det bliver da også lidt vemodigt at forlade herskabet til februar?

    SvarSlet
  2. Ja, det er jeg også begyndt at tænke på. Og baren nedenunder... Men Per Gunnar flytter jo inden jul, og så bliver der lidt mindre liv. Skal også tænke på at jeg jo flytter hen til 4 nye mennesker, jeg skal lære at kende :-)
    Og så glæder jeg mig uendelig meget til juni!

    SvarSlet